4 jävla dagar till paradiset

Förra veckan gick jag och sa att jag hade tur som inte blivit sjuk innan vi ska åka iväg för jag brukar liksom bli de..igår, fick jag feber och världens jävla förkylning. Idag är febern borta med förkylning är ett helvete och jag är så sjukt irriterad på ALLT! Hatar att jag alltid ska bli sjuk innan jag ska åka utomlands, så idag är en fittdag och jag får panik på precis allt, som när jag skulle ta på örngottet på täcket..min stubin är kort idag helt enkelt.
Dock hoppas jag att jag senare kan få lite glädje när jag ska börja packa resväskan och att humöret blir bättre när familjen kommer hem.

Såg precis the hangover, den var rolig men faktsikt inte så rolig som jag trodde den skulle va men ett par goda skratt fick jag iallafall! Nu ska jag packa upp väskan samtidigt som jag ska packa ner i den andra väskan. OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH hoppas vi får fint väder hela veckan, helt galet vad underbart de ska bli!!!

Kommentarer
Postat av: dolphin dick

är du efterbliven eller!? BAKSMÄLLAN IS THA SHIT. och bara en LITEN fråga, hur får ditt täcke plats i ett örngott?? :O är du säker på att det inte var ett påslakan du skulle ta på? // dolphin dick <3

2009-09-15 @ 19:25:24
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA skjut dig själv

2009-09-15 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0