VMA!

Levande från 19.00 - 05.00. Sovandes från 05.05 - 06.25. Vet inte vad ni säger men jag och Johanna är ganska trötta nu, och inte nog med att johanna i en kvart (skojar icke) stod och snacka om hur hon skulle skolka och hur "jävla trött hon var". Klentjej säger jag då, huhuhu! Iallafall var de värt och sitta upp, sjukt mäktigt var de och Kanye West förvånade inte någon längre,vilken idiot han är..
Nu ska Olivia snart hämta mig och då ska vi bege oss till skolan.
Jag säger det hela tiden, men att åka iväg till Spanien på lördag är nog de mest efterlängtade i hela mitt liv ( förutom Pharrell då typ..), som sagt åker jag med min extra familia Ljung. i loooovveeee you.

ett hjärta, två hjärtan, mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt hjärta.

2009-09-14 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0