blööö

vilken tjock helg! i fredags cyllade (!) jag ner till louise i ölljsö där hanell, isabell och emelie också befann sig. Vi åt våfflor med grädde och sylt,sen sprang vi upp på rummet och åt chips, men då ville jag vara ännu fetare och ha dippa också så vi körde till konsum och köpte dippan som vi betalde med euro. sen satte vi på skräck film och tryckte i oss chips,dippa,cola och cookies.
igår flyttade jag..ut på jossans rum eftersom hon flyttat till malmö, kul men lite tråkigt ändå. Sen tränade jag,cassi och lina eftersom vi varit så feta på fredags kvällen. svettades sönder gjorde vi (jag). skönt!
Sen på kvällen var jag med matilda, åt ben&jerry för första gången och skrattade sönder oss på hemmakväll och "din livs"! sen stack hon till "pågen" jag jag fick åka him...hhihi.

Idag har jag jobbat, pluggat,sovit och ätit mammas nybakade kanelbullar,fyfan vad gott.
Nu har jag inget att göra därför detta långa, fula, mesiga men ändå mycket fina inlägg.
Hejjjjåhååå jag längtar till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0