monday

fyfan vad allt är tråkigt i kristianstad. affärerna, uteställena, människorna, skolan, människorna,uteställena,affärerna,människorna. inte fan finns här mer än detta.
som tur är har jag mina vänner som gör allt så jävla mycket roligare.
iallafall, trött på skiten, känner för nytt och nya människor. därför ska jag idag börja ett nytt liv, som ser ut såhär: skolan,alkohol,skolan,alkohol,skolan,vänner,vänner,vänner,alkohol,skolan,jobb,jobb,jobb.
OBS: dricka alkohol gör man för att glömma skolan så mycket som de går.
 hajdååååååå. ps. en iphone är jag sugen på,därför ska jag köpa de med, med mina stora feta pengar i plånkan


babababa rarararrara lalalalla.
ps 2: vill utomlands NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0