trivs som fisken i vattnet!

Igår var vi (jag,hanna,theres,linnea,malmsten,johanna,louise,emelie,persson och hanell) på rosegarden och åt buffè. En av alla som hade ätit där innan var jag då den som inte gjort de men kan meddela att det nog var de godaste jag ätit! jag åt så de så ut som jag var gravid, ta aldrig två gånger på efterätten hahah!!
Super kul hade vi i alla fall och tror vi skrattade bort allt de vi ätit.

Idag sitter jag hemma i mjukis dressen och pluggar, kände de var onödigt men en lektion på 40 minuter.imorgon är de änteligen (som thirisia skriver) fredag, och efter många om och men så blir det utklädning ändå.Gissa vem jag ska va? ledtråd: är helt besatt av människan och pratiskt taget kär i den. ska bli så galet kul, dock mindre kul att upp och jobba dagen efter, men de klarar jag nog liksom alla de andra gångerna jag gjort de.
have a fun weekend.


Kommentarer
Postat av: kissekatt!

pharell fucker

2010-02-11 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0